Marka auta a wygląd
Podobno kupujemy oczami.
Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem – ma ono zastosowanie nawet w przypadku wysokich technologii: odtwarzaczy DVD, telewizorów czy samochodów.
Nie bez powodu samochody w salonach są lśniące i wyeksponowane w rozległej przestrzeni, zostawiającej także pole wyobraźni („jak efektownie to auto będzie prezentowało się na autostradzie, ze mną za kierownicą”).
Stereotypowo za najbardziej dopracowane pod względem wyglądu uważane są samochody włoskie – specjaliści wychwalają w nich wysoką jakość wykonania detalu, finezję projektów i rozpoznawalny, przyciągający oczy styl.
Coraz częściej też wyglądem zaskakują samochody japońskie, niegdyś uważane za konserwatywne i mało innowacyjne w tym zakresie.
Dobrym przykładem ilustrującym te zmiany są chociażby auta z kategorii Premium, jak zwracający uwagę wyrazistą, nieco zadziorną linią Lexus.
Producenci samochodów, choć rozsiani po całym świecie, dostrzegają aktualne trendy i potrzeby konsumentów.
Z pewnością nie zrezygnują z prób przekonania do siebie kolejnych klientów.
www.sztab-antypiracki.pl